La Scola Mesana de Urtijëi cumplësc i 50 ani

D’autonn dl ann 1951 univa metuda su la Scola Mesana de Urtijëi: sën che la cumplësc i 50 ani ons na bona motivazion per festejé.
La festa ufiziela ie statan juebia ai 22 de nuvëmber da mesa la diesc danmesdi tla Cësa di cungresc a Urtijëi.
On nvià l Landeshauptmann dr. Luis Durnwalder, l ntendënt dr. Roland Verra, l cunselier provinziel dr. Carlo Willeit y nosc diretëur dr. Helmut Senoner a rujené dan i sculeies, i genitores y i nviei.
I sculeies dla segondes à purtà dant sun paladina trëi teatri che reverda la scola da zacan, la scola da sën y chëla dl daunì.
L ie unì pruietà n film che prejënta l nosta scola. Chësc film ie unì tëut su aposta per chësta ucajion da Ugo Insam.
I sculeies dla primes à purtà dant vel’ pez de mujiga y de balet che i à mparà ite cun la nseniantes Agnes Irsara, Mara Nogler y Eveline Vinatzer.
Ala fin iel mo stat velch da pestlé per duc.

la festa

Feierlichkeiten anslässlich des 50-jährigen Bestehens der Mittelschule St.Ulrich

Am 22.11.2001 um 9.30 hat im Kongresshaus von St. Ulrich das Fest für das 50-jährige Jubiläum unserer Schule stattgefunden.
Der Landeshauptmann Dr. Luis Durnwalder, der Schulamtsleiter Dr. Roland Verra, der Lantdagsabgeordnete Dr. Carlo Willeit und der Direktor Dr. Helmut Senoner haben die Ansprachen gehalten.
Die Schüler der zweiten Klassen haben drei Theaterstücke über die Entwicklung der Schule (Schule gestern, heute und morgen) aufgeführt.
Es wurde auch ein Film über unsere Schule vorgeführt, der eigens für diese Gelegenheit von Ugo Insam gedreht wurde,
Für die musikalische Umrahmung haben die Lehrerinnen Agnes Irsara, Mara Nogler und Eveline Vinatzer zusammen mit den Schülern der ersten Klassen gesorgt.
Zum Abschluss gab es für alle ein Büffet.

zum Fest

Festeggiamenti per il 50° anniversario della fondazione della Scuola Media di Ortisei

Il 22.11.2001 alle ore 9.30 si sono svolti i festeggiamenti nel palazzo dei congressi di Ortisei.
Sono intervenuti il Presidente della Giunta Provinciale Dott. Luis Durnwalder, l’intendente scolastico ladino Dott. Roland Verra, il Consigliere Provinciale Dott. Carlo Willeit e il preside Dott. Helmut Senoner.
I ragazzi delle seconde classi hanno inscenato tre recite teatrali riguardanti la scuola del passato, del presente e del futuro.
Per l’occasione è anche stato presentato un filmato sulla scuola girato da Ugo Insam.
Le insegnanti Irsara Agnes, Mara Nogler e Vinatzer Eveline, insieme agli alunni delle prime classi, hanno provveduto alla cornice musicale.

A conclusione della festa un buffet ha allietato gli animi di tutti i presenti.

vai alla festa